ریکی مرحله سوم جراحی با ریکی

آموزش ریکی مرحله سوم جراحی با ریکی

چاکرای خورشیدی
مرحله ی سوم ریکی بیشترین تاثیر را روی چاکرای خورشیدی می گذارد

ریکی مرحله سوم جراحی با ریکی . همسویی ریکی مرحله سوم بیشترین تاثیر خود را بر روی چاکرای سوم نشان می دهد. چاکرای خورشیدی که در منطقه زیر جناق سینه قرار دارد، مرکز احساسات ناخالص است. از آنجا که بسیاری از هیجان ها و حس های دیگران به صورت ناخودآگاه به ما گره می خورند به این چاکرا قلاب می گردند. رنگ این چاکرا زرد و عنصر آن آتش است.

بین سه چاکرای پایینی یعنی چاکرای ریشه، چاکرای جنسی و چاکرای خورشیدی، این چاکرا یکی از گرفتارترین مسیرهای انتقال انرژی در بدن انسان است. دو چاکرای اول معمولا بر اساس آموزش های جاری جامعه سرکوب یا عصیانگر می گردند. اما این چاکرا به صورت شبانه روزی با هر کنش و واکنش احساسی و فکری گرفتار خودش یا دیگری می شود. این بخش از انسان را در آموزش های آرامش در طوفان به بال هواپیما تشبیه کرده ایم مرکز طوفان های زندگی انسان.

 

سمبل استادی اسویی  ریکی دای کو میو  DAI KO MYO

در طی آموزش های این مرحله از ریکی، سمبل استادی ریکی یا دای کو میو Dai Ko Mio در اختیار شما قرار می گیرد. با شکل آن، نحوه ترسیم آن، معانی و کارکردهای آن آشنا خواهید شد. سمبل استادی ریکی به این معناست که ای موجود برتر کاینات بر من بتاب و دوست من باش!

تاریخچه ریکی پیشرفته یا ریکی مرحله سوم

ویلیام لی رند در معرفی این مرحله از ریکی چنین اعلام می نماید که ریکی پیشرفته یا مرحله سوم جزو ریکی اسویی نبوده است. ویلیام لی رند در سفری به هاوایی با کاهنی آشنا می گردد که با روشی خاص به جراحی روحی و روانی مردم می پرداخته است. ملاقات او با آن کاهی منجر به الهامی در لی رند می گردد که او را به تلفیق این روش جراحی و ریکی تشویق می نماید. نتیجه آن اصافه کردن این مرحله به بسته آموزشی ریکی است.

سه مرحله ای یا چهار مرحله ای بودن ریکی

از این رو بسیاری که پایبند به سه مرحله ای بودن ریکی هستند، این مرحله را ریکی پیشرفته نام گذاری نموده اند. در واقع ریکی اسویی سه مرحله  دارد ریکی مرحله اول و دوم و استادی. این مرحله از ریکی مناسب کسانی است که علاقه مند به کار با شبکه کریستال ریکی و  کار درمانگری هستند.

ریکی استادی بدون گذراندن مرحله پیشرفته ریکی

در صورتی که علاقمند به گذراندن دوره ی استادی پس از آموزش مرحله ی دوم را دارید،  آموزش و همسویی استادی ریکی به شما داده می شود.

محتوای آموزشی ریکی مرحله سوم

  • شرح مجدد ۵ اصل ریکی استاد اسویی
  • شرح مجدد اهمیت نیت

شبکه کریستال ریکی

www.reikischool.ir
شفاگری با شبکه کریستالی ریکی – reikischool.ir
  • تاریخچه ریکی مرحله سوم: شرح کاملی از اینکه چگونه ویلیام لی رند این مرحله را به ریکی اسویی اضافه کرد
  • انجام همسویی
  • آموزش جراحی تبتی با ریکی Reiki از راه دور و نزدیک
  • آموزش کار با شبکه کریستال ریکی Reiki: از میان عناصر اصلی تشکیل دهنده ماده، کریستال ها جزو برنامه پذیرترین مواد معدنی هستند. امروزه در تکنولوژی نیز از آنها استفاده های جدی می شود. با شارژ و برنامه ریزی شبکه کریستال ریکی این امکان فراهم می گردد که به صورت ۲۴ ساعته انرژی ریکی برای مقصد و منظور نیت شده ارسال گردد.
  • مراقبه پیشرفته ریکی Reiki: مراقبه ای حرکتی است و کسانی که به داینامیک مدیتیشن علاقه مند هستند جای آن را در مراقبه های ریکی خالی می دیدند.

سه اصل مهم در خصوص ریکی

این نکته بسیار مهم است که بدانیم:

ریکی با نیت کار می کند.

ریکی به تنهایی کافی نیست.

و ریکی انرژی درمانی نیست ریکی  مسیرهای مسدود شده آگاهی و انرژی را باز می کند تا زندگی در چرخه طبیعی خود قرار بگیرد سپس این انتخاب شماست که با آن چرخه چگونه رفتار کنید.

صفحه اصلی
آموزش مرحله اول ریکی
آموزش مرحله دوم ریکی

نویسنده : افروز مستوفی صدری

این را به اشتراک بگذارید!

دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *