هولی فایر – پرتو الهی

هولی فایر – پرتو الهی

هولی فایر – پرتو الهی چیست و چه تفاوتی با ریکی دارد؟

آموزش ریکی هولی فایر
ریکی هولی فایر چیست

طبق تحقیقات بدست آمده از تاریخچه ریکی و زندگی استاد اوسویی و همچنین مطالعات و تحقیق ۲۰ ساله ویلیام لی رند، ریکی از سرچشمه بینهایت می آید.  به همین خاطر صرف نظر از توانایی افراد در انرژی درمانی،‌ آن ها بخش کوچکی از پتانسیل انرژی موجود را کانالیزه می کنند. رشد کیفیت، اثربخشی و توانایی انرژی درمانی افراد امری است ممکن که از طریق همسویی محقق می‌گردد.

هرچه کیفیت انرژی ریکی فردی که قارد به کانال شدن برای آن است پالایش شده و قدرت بیشتری یابد، بیشتر به ماهیت ریکی و توانمندی هایی که ریکی به او می دهد، آگاه می‌شود.

درواقع فردی که کانال انتفال انرژی ریکی است،‌ با پالایش و کار روی خود می تواند کانال بهتر و با کیفیت تری برای انتقال انرژی ریکی باشد. از این جهت می تواند به سطح بالاتری از انرژی ریکی دسترسی داشته باشد.

ریکی از یک پتانسیل نامحدود می‌آید،‌ بنابراین چگونگی موثر بودن آن مهم نیست بلکه امکان همیشگی موثر بودنش اهمیت دارد.

ویلیام لی رند طی سال ها تجربه مستمر و کار با ریکی (از سال ۱۹۸۱ تا کنون) به نتایج و پیشرفت های قابل توجهی در انرژی درمانی با ریکی دست یافته است. می توانید در سایت https://reiki.org/ اطلاعات کاملی درباره او بخوانید.

در طی تجربیات و تحقیقاتش بین سال های ۱۹۹۳ و ۱۹۹۵ به کارونا ریکی  هدایت شد و در ژانویه ۲۰۱۴ در یک جلسه انرژی درمانی با سیستم درمانی جدیدی آشنا شد. این سیستم جدید در تجربه او لطیف تر و درسطحی بالاتر از آگاهی ای که قرارداشت که قبلا تجربه کرده بود.

او سمبل و همسویی سیتسم جدید را دریافت کرد و چنان تاثیر گرفت که در کلاس پیشرفته و استادی که روز بعد برگزار می‌کرد از آن استفاده کرد. این تجربه چنان قدرتمند و شفاف بود که ویلیام به آن اعتماد کرد و تمام دستورالعمل های آن را اجرا نمود. در سراسر اولین تجربه آموزش،‌ انرژی او را هدایت کرد. و این تولد سیستم ریکی هولی فایر – پرتو الهی بود.

تفاوت ریکی با هولی فایر

تفاوت ریکی با هولی فایر. درواقع دریافت همسویی هولی فایر – پرتو الهی به ما این امکان را می دهد که به سطح بالاتری از انرژی ریکی دسترسی داشته باشیم. در سیستم هولی فایر – پرتو الهی،‌ سمبل های استادی تبتی، فایر سرپنت و تنفس بنفش حذف شدند و سمبل پرتو الهی جایگزین آنها شد.

فرآیند همسویی، به تجلی برای دوره استادی و سپس فرآیند استقرار برای مرحله یک و دو و پیشرفته تغییر کرده است. در این روش جدید شاگردان درمان بارزی را تجربه کردند.

ویلیام لی‌رند می‌گوید : این روش برای یادگیری و آموزش بسیار آسان و بهتر از هر روش دیگری که تا کنون می شناسیم،‌ کار می‌کند.

تکامل و توسعه ریکی

این را به اشتراک بگذارید!